Vorrunde/Ön Eleme: Atatürk Kupası/Pokal 2019

Atatürk Kupası/Pokal 2019

Vorrunde des Atatürk Pokal 2019

Vorrunde des Atatürk Pokal 2019Am Sonntag, den 20.01.2019 nehmen wir in der Vorrunde des Atatürk Pokals in Hamburg teil, welches vom Türkischen Generalkonsulat Hamburg organisiert und unter türkischstämmigen Vereinen ausgespielt wird. Die Finalrunden werden zwischen den ersten beiden Teams der jeweiligen Gruppen am 9. Juni auf Großfeld ausgespielt.

Die Vorrunde geht am Sonntag um 10:00 los und findet in Hamburg in der Ladenbeker Fuhrtweg 178 – 21033 Hamburg statt.

In unserer Gruppe befinden sich der Inter Türkspor Kiel, Inter 2000, Inter Eidelstedt und FC Neuenfelde. Die andere Gruppe sieht folgendermaßen aus FC Türkiye, Zonguldakspor, Harburg Türkspor, FC Lauenburg und Elazığspor.

Atatürk Kupası Ön Elemeleri 2019

Atatürk Kupası Ön Elemeleri 2019Takımımız bu hafta Pazar günü Hamburg’da T.C. Hamburg Başkonsolosluğu himayesinde gerçekleştirilecek olan Atatürk Kupasının ön elemelerine katılıyor. 20 Ocak’ta Ladenbeker Fuhrtweg kapalı salonunda oynanacak ön eleme karşılaşmaları sonrası, Atatürk Kupası 9 Haziran’da öngörülen büyük etkinlik ile final maçıyla sona erecek.

Turnuva Pazar günü saat 10:00 da başlıyor.

Grubumuzda bulunan takımlar İnter Türkspor Kiel, İnter 2000, İnter Eidelstedt ve FC Neuenfelde.

Diğer grupta bulunan takımlar ise FC Türkiye, Zonguldakspor, Harburg Türkspor, FC Lauenburg ve Elazığspor.